Regulamin zadatku
§ 1
Oktamed Clinic zastrzega sobie prawo do pobierania zadatków z uwagi na nieodpowiedzialne podejście pacjentów do dokonywania rezerwacji i niestawiania się na wizyty w ustalonym wcześniej terminie, co uniemożliwia korzystanie z usług innym pacjentom.
§ 2
Zadatek w wysokości 100 zł brutto jest pobierany od każdego pacjenta, który chce umówić się na wizytę w Oktamed Clinic. Zadatek jest pobierany na poczet rezerwowanej wizyty i po jej wykonaniu zostanie odjęty od całej kwoty usługi. W przypadku nieodwołania wizyty, zmiany terminu wizyty minimum 24h ( 1 dzień ) przed zaplanowaną usługą, nie pojawieniem się na wizycie – zadatek przepada i jest bezzwrotny.
§ 3
Zadatek można wpłacić:
– W klinice medycznej Oktamed Clinic zlokalizowanej w 83-332 Borowo, ul. Długa 2, w godzinach pracy kliniki ( 8:00 – 20:00 ), w formie gotówki lub kartą płatniczą. Pacjent wówczas otrzymuje potwierdzenie wpłaty zadatku.
– Poprzez link otrzymany od Oktamed Clinic za pośrednictwem wiadomości SMS. Płatności na stronie lub poprzez wygenerowany link obsługiwane są przez firmę Przelewy24. Pacjent ma możliwość płatności poprzez Blik lub szybki przelew. Automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie zapłaty na podany adres email.
– Przelewem bankowym na wskazane poniżej dane rachunku bankowego, gdzie potwierdzeniem zapłaty jest potwierdzenie przelewu:
Numer konta: 20 1020 1811 0000 0102 0322 8517
Odbiorca: „OKTAN” Michał Dułak
Kwota zadatku: 100,00 ZŁ
Tytuł przelewu: ZADATEK; imię i nazwisko osoby, która wykorzysta zadatek; data oraz nazwa usługi
§ 4
Pacjent ma obowiązek poinformować o swojej nieobecności lub wszelkich zmianach pracownika rejestracji medycznej Oktamed Clinic telefonicznie lub w wiadomości SMS pod numerem telefonu 730 741 743.
§ 5
Oktamed Clinic informuje, że wyraża zgodę na transfer kwoty wpłaconego zadatku na inną pacjentkę/pacjenta lub na inny termin usługi – wystarczy poinformować pracownika rejestracji medycznej nie później niż 24h (1 dzień) przed terminem zaplanowanej usługi o potrzebie transferu zadatku na inną osobę ( rodzina, znajomi itp.) lub o potrzebie zmiany terminu realizacji usługi z wykorzystaniem wpłaconego zadatku, wówczas zadatek nie przepada i ustalany jest inny termin realizacji kwoty zadatku.
§ 6
Zadatek jest potwierdzeniem rezerwacji usługi.